سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وصیت نامه سردار شهید حسین باقری

بسم الله الرحمن الرحیم 

وصیت نامه شهید حسین باقری

داشتم عکس و وصیت نامه رفقای قدیم  رو نگاه میکردم که یهوی چشام افتاد به وصیت نامه  گهربار سردارشهید حسین باقری  فرمانده دلاور  اطلاعات و عملیات تپپ اول لشگر31 عاشورا و دیدم حرفهای قشنگش هم واسه امشب که شب مبارک عید سعید فطر و خداحافظی با ماه خداست ، خیلی خوبه و هم برای  اوضاع سیاسی و اجتماعی انقلاب و جامعه حال حاضرمون که اصلا حال و روز خوبی نداره  و به گفته حضرت آقا مثال روزگار جنگ احزاب در زمان پیامبر  شده  !؟

شهید حسین باقری از جمله نوجوانان دل باخته حضرت امام (ره) در شهرستان زنجان بود که از سیزده و چهارده سالگی تموم عمر و زندگی خود را وقف انقلاب و ارزشهای والای آن کرده و در تمام برهه های سخت انقلاب جزو نفرات پیشگام در پاسداری و حراست از نهال نوپای حکومت اسلامی بود و آخر هم در راه حفاظت از مرز و بوم کشور فروردین ماه 1366 در عملیات کربلای هشت در منطقه شلمچه به آرزوی خود رسیده و سبکبال و خونین بال تا عرش الهی پرواز کرد و به خیل دوستان شهیدش پیوست . یادش گرامی و نامش جاوید

وصیت نامه شهید دلاور حسین باقری ( فرمانده اطلاعات و عملیات تیپ اول لشگر 31 عاشورا ) بخوانید و ببینید حرف های قشنگش چقدر به درد این روزهای انقلاب میخوره !

خدایا ! بیامرز برایم گناهانی که بلا را نازل  می کند. 

خدا جان ! تمام اعضا و جوارح  مرا به سه چیز آراسته کن  : اول ایمان،دوم تقوی، سوم یقین .

خدا جان !مطمئناً این سه مورد در راه رسیدن به جوار پرشکوهت  مرا یاری  میدهندتا به کمک غیبی ت وبه آنها دست یافته و انسان  باشم وانسان  بودن خود را بفهمم تادر دنیای  پست و تاریک  بتوانم قدمی  مطمئن  در راه رسیدن  به هدفم  و به  پیمانم  بردارم  . 

خدا جان ! جوان هستم !هر لحظه گناه  کردم  و باز به خود آمدم  و از توشرمنده شدم !ای امید امیدواران ! خدا جان !تو آخرین مرحله  عشقی !آخرین  دوست  وآخرین یار هستی ،برای کسانی که به امید تو و لقای  تو لحظه شماری  می کنند .

خدا جان ! سپاست می گویم  که دوباره  بر من  منت  نهادی  که در جبهه حضور  به هم  رسانم .ترا شکر می کنم!

خدا جان ! همه دوستان  رفتند و من هنوز درجا  می زنم  آخ چقدر  سخت است. 

اما دوستان  خوبم  از  (امام ) اطاعت کنید  و نگذارید تنها  بماند  سخنان  گهربار  ایشان  را بدون فوت  وقت  انجام دهید  مرید  و مطیع  او باشید ! سربازی  سر افراز برای  مرز بوم  باشید !  عزیزانم  تاریخ  عاشورا  و جریانات  کوفه  دوباره  همانند  حضرت  مسلم  روکرده! اهل کوفه نباشید! پاسداری نمائید از خون شهیدان ! دوستان  عزیز و باوفایم  در هر مکان  بر علیه ضد انقلابیون  بشورید, مشت محکمی  بر دهان  این  زالو صفتان  این مسلمانهای شناسنامه ای  بزنید.

ای  کسانی که  دل تان  در رضای  حق تعالی است ! می یابد از هیچ کس نهراسید وخائنین  را به زیر سئوال ببرید  و تو دهنی  محکمی  به ایشان بزنید.اغماض  در کار نباشد خصوصاً اگر مسئول  باشید ! ای گروه رنج کشیده  انقلاب  تقوی  الهی  را پیشه خود کنید.    یادش گرامی و نامش جاوید

سرداران شهید محمد ناصر اشتری و حسین باقری

باذکر صلواتی یاد و نام تمامی شهدای حق و حقیقت را گرامی داشته و

برای سلامتی و تعجیل در ظهور آقا صاحب زمان (عج)  دعا کنیم .

باالتماس دعا




ادامه مطلب

[ چهارشنبه 95/4/16 ] [ 2:28 صبح ] [ عباس لشگری ]