سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فرازی از وصیت نامه غواص شهید قاسم محمدی

بِسمِ اللهِ الرَّحمنِ الرَّحیمِ

فرازی از وصیت نامه غواص شهید قاسم محمدی

فرازی از وصیت نامه غواص شهید قاسم محمدی :

خداوندا! سپاس باد که چنین پیامبر عظیم الشانی و چنان امام والایی و چنان دین مبینی و قرآن کریمی و رهبر والایی برای هدایت ما فرستادی. و سلام ما بر تمامی شهیدان راه حق وحقیقت و راه اسلام مبین باد که با شهادت خود پایه این دین مبین را محکم و استوار گردانیدند.

و اما سلام بر خانواده های شهدا باشد که با صبر خود، نشان دادند که امانت الهی را چگونه تحویل می دهند و در مقابلش هیچ گونه چشم داشتی ندارند و نشان دادند که چگونه راه زینب، آن حماسه ساز عاشورا را ادامه می دهند. امیدوارم امام را تنها نگذارندو به توصیه های امام عمل کنند و بدانند، تنها رضای خداوند، شاد کردن قلب امام و آن هم با عمل کردن به حرف های امام است و نیز امیدوارم کلیه برادران شهدا و خانواده های عزیزشان ما را حلال کنند که نتوانستیم راه فرزندانشان را به خوبی بپیماییم و آن رسالتی که بر دوش ما بود، به خوبی به جا آورده باشیم و دوباره از برادران هم پایگاهی می خواهم که با حفظ وحدت خود و  همیشه در صحنه و سنگر بودن خود، راهی که حسین(ع) رفت آنرا تکمیل کنند و خستگی دنیایی را نادیده گرفته و در مقابل مشکلات مقاومت نشان دهند و اسلحه هایی که از دست شهدا می افتد، بردارند و با هر وسیله ی دیگری ظلمت را و ظلمت ها را پاک گردانند و راه آنها را ادامه دهند. و نیز سعی کنید که دیگران را به انقلاب جذب کنید که تنها خیر و نیکی در این انقلاب که ادامه انقلاب حسین(ع) است، می باشد.

خداوندا! تو خود گواهی که ما فقط برای احیا دین تو، ادامه دادن راه حسین(ع) و جلب رضایتت تن به شهادت داده و جانمان را فدا می کنیم.   (یادش گرامی)

مروری کوتاه بر زندگانی بسیجی غواص شهید قاسم محمدی :

شهید قاسم محمدی فرزند یوسف علی دوم شهریورماه سال 1346 در خانواده ای مذهبی در زنجان دیده به جهان گشود. تحصیلات ابتدایی و راهنمایی را در مدارس خاقانی و مصطفی خمینی گذراند، و در سال آخر دوره راهنمایی با هم سن و سالانش به جبهه رفت. شهید محمدی دومین فرزند خانواده اش بود. شش ماه اول را به کردستان  اعزام شد. پس از آن در پی مرخصی های پی در پی دوره دبیرستان را نیز در مدرسه شهید منتظری گذراند. در عملیات بدر جنگ تحمیلی شرکت نموده و به شدت زخمی شد و یک چشم خود را فدای طریق پیر جماران نمود، اما با این وجود بازم از پا ننشسته و با آن وضعیت دوباره در منطقه و عملیاتها شرکت نمود تااینکه سرانجام در پنجم دی ماه 1365 در عملیات کربلای 4 در جزیره بوارین به مقام شهادت نایل آمد .

( یادش گرامی و نامش جاوید) 

با ذکرصلواتی یاد و نام تمامی شهیدان دل باخته حق و  حقیقت  را  گرامی  داشته 

و برای  تعجیل در  فرج  آقا  صاحب زمان (عج)  دعا کنیم .

 (با التماس دعا )




ادامه مطلب

[ جمعه 95/9/12 ] [ 10:34 عصر ] [ عباس لشگری ]