سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وصیتنامه غواص شهید رضا بیگدلی

بِسمِ اللهِ الرَّحمنِ الرَّحیمِ 

( وَالَّذِینَ آمَنُوا وَهَاجَرُوا وَجَاهَدُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ وَالَّذِینَ آوَوْا وَنَصَرُوا أُولَئِکَ هُمُ الْمُؤْمِنُونَ حَقًّا  لَهُمْ مَغْفِرَةٌ  وَرِزْقٌ کَرِیمٌ ) -

آنان که ایمان آورده‌اند و مهاجرت کرده‌اند و در راه خدا جهاد کرده‌اند و آنان که جایشان داده‌اند و یاریشان کرده‌اند، به حقیقت مؤمنانند، آمرزش و روزى نیکو از آن آنهاست. 

( آیه 74سوره انفال ) 

حریم عشق را درگه بسی بالاتر از عقل است 

کسی آن آستان بوسد که جان در آستین دارد

(حافظ )

وصیتنامه غواص شهید رضا بیگدلی

 

غواص شهید رضا بیگدلی ازفرماندهان غواص گردان حضرت ولیعصر(عج) استان زنجان

در عملیات کربلای چهار به اسارت دشمن درآمد و مظلومانه با دستان بسته به شهادت رسید و

      جنازه مطهرش بعداز 28 سال در جمع 175 شهید غواص دست بسته به وطن بازگشت .

متن کامل وصیتنامه گهربار غواص دلاور شهید رضا بیگدلی :

        

با حمد و سپاس خداوندی را که ما را در این مقطع زمانی هستی بخشید و منت گذاشت و با درود به انبیا برگزیده اش که رهایی بخش مستضعفان جهان از زیر یوغ ستمگران تاریخ[بودند] که ما را راهنمایی کردند تا بتوانیم در زیر سایه پرچم((لا اله الا الله)) و به رهبری حضرت ولیعصر (عج) و نایب برحقش، امام خمینی به خدمت خود در جامعه اسلامی و شهیدپرور ایران ادامه دهیم. و با سلام و درود به خدمت خانواده های محترم شهیدان و اسیران و جانبازان و مجروحین و مفقودین و رزمندگان سلحشور و مردم شهیدپرور زنجان.

بنا بر حسب وظیفه شرعی که داشتم و با میل خود که برای ما انجام وظیفه بود و ادای دین به اسلام و انقلاب، پای به جبهه حق علیه باطل نهادم تا اگر لیاقت یافته، قطره خونی هدیه اسلام و انقلاب اسلامی نمایم. بارها از این کاغذها نوشته ام و در آخر سر، خودم خوانده ام و تمام این حرف ها پوچ است. به نظرم یالیاقت شهادت ندارم و یا ذخیره روز مبادا هستم. از خداوند منان خواستارم که مرگ مارا در شهادت ماقرار دهد و از اهل بیتش جدا نسازد و در همه جا و همه وقت به فریادم رسد که طاقت عذابش را ندارم.

خدایا! من این راه را برای رضای تو انتخاب کردم تا بتوانم به معبود خود برسم و به هر راهی رفتم، دیدم که راه دور و طاقت وصالم کم. پس فقط کوتاه ترین راه را یافتم و ادامه دادم و در این راه همه چیز را زیر پا گذاشتم و به همه پشت کردم و تنها رو به درگاه تو آوردم. هر چند این بنده حقیر رایارای برابری با رزمندگان اسلام نیست، ولی همراه آن ها به جبهه رو کردم تا دین خود را هر چند ناچیز به انقلاب ادا کرده باشم. خدایا! این قدم ناچیز را از من قبول فرما.

اما برادران و خواهرانم! شما را به خون شهیدان قسم می دهم که تقوا را و ترس از خدا را پیشه خود قرار دهید و آن چنان پشت سر امام مان بایستید که دشمنان را یارای نگاه کردن به سوی شما را هم نباشد .

برادران و خواهران! آگاه باشید که شیطان گولتان نزند. این دنیا، دنیای فانی است. برای هیچ کس، نه برای یزیدیان ونه برای حسینیان باقی نمی ماند. همه چیز به جز، اعمالتان از بین خواهد رفت. پس بکوشید تا بتوانید در آخرت روسفید باشید. به فرامین خدا و رسولش و ولی امرش گوش فرا دهید تا بتوانید رستگار شوید. چطور حضرت علی(ع) موقع خوردن ضربت شمشیر می فرماید: ((قسم به خدای کعبه که رستگار شدم.))پدر عزیزم! حضرت ابراهیم(ع) اسماعیلش را خود به قربانگاه برد. امام حسین(ع) علی اصغرش را خود به قربانگاه برد، پس دیگر جای هیچ گونه نگرانی نیست. توکلت به خداوند متعال باشد و از زحماتی که شب و  روز برایم کشیده اید، تشکر می کنم و شرمنده ام که دین پسری را نتوانستم ادا کنم .( روحش شاد و نامش جاوید )

وصیتنامه غواص شهید رضا بیگدلی

غواص شهید رضا بیگدلی

محل و تاریخ تولد : زنجان – 1/9/1344

محل و تاریخ شهادت : ام الرصاص عراق – 3/10/136

وصیتنامه غواص شهید رضا بیگدلی

با ذکرصلواتی یاد و نام تمامی شهیدان دل باخته حق و  حقیقت  را  گرامی  داشته

و برای  تعجیل در  فرج  آقا  صاحب زمان (عج)  دعا کنیم .

 (با التماس دعا )




ادامه مطلب

[ دوشنبه 95/10/6 ] [ 12:7 صبح ] [ عباس لشگری ]