سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گـوهر پاک ـ آشنائی باغواص شهید یوسف قربانی

هو اللطیف الخبیر

إِنَّمَا الْمُؤْمِنوُنَ الَّذینَ إِذا ذُکِرَ اللّهُ ،وَجِلَتْ قُلُوبُهُمْ ؛ وَ إ ذا تُلِیَتْ عَلَیْهِمْ آیاتُهُ ، زادَتْهُمْ إِیماناً ،وَ عَلى رَبِّهِمْ یَتَوَکَّلُونَ.

 - تنها کسانی مؤمن هستند که وقتی یاد از خدا می شود ، دلهایشان می لرزد ، و هنگامی که آیات خدا بر آنان خوانده می شود ، بر ایمانشان افزوده می گردد ، و تنها بر پروردگارشان توکّل می نمایند .

غواص شهید یوسف قربانی ( مرغابی امام زمان عج ) از فرماندهان غواصان خط شکن گردان حضرت ولیعصر (عج) لشگر 31 عاشورا در عملیات های عاشورایی کربلای چهار و پنج ، از رزمندگان سلحشور و فرماندهان حماسه ساز استان زنجان در جبهه های حق علیه باطل بود که دی ماه 1365 در عملیات عاشورایی کربلای پنج ، در منطقه عملیاتی شلمچه به آرزوی دیرین خود رسیده و سبکبال و خونین پیکر تا محضر دوست پرواز کرد .

بسیجی دلاور ، غواص شهید یوسف قربانی

دلیرمردی حماسه ساز ، از خیل بسیجیان خط شکن استان زنجان

گـوهر پاک بـباید که شود قابـل فیـض

 

ورنه هرسنگ وگلی لولو و مرجان نشود

     بسیجی غواص یوسف قربانی در سال 1345 هجری شمسی در خانواده ای کاملا مستضعف در زنجان متولد شد. یوسف در شش ماهگی پدر خود را از دست می دهد و حتی از لحظه ای درک سایه پدر را بی نصیب می ماند  . در سن شش سالگی  مادر یوسف در اثر حادثه ای در روبروی خانه مسکونی شان از دنیا می رود و یوسف و برادرش را با همه دردها و رنج هایشان تنها می گذارد تا آنها آبدیده تر شوند و  طعم تلخ فقر و مصیبت را به طور کامل احساس نمایند و خود را برای یک زندگی پر فراز و نشیب آماده سازند.  ادامه مطلب...


ادامه مطلب

[ پنج شنبه 87/9/14 ] [ 4:44 عصر ] [ عباس لشگری ]