سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مصاحبه غواص شهید مسعود حسنی

بسم الله الرحمن الرحیم

بسیجی غواص شهید مسعود حسنی از رزمندگان دلاور و سلحشور شهرستان زنجان در دوران دفاع مقدس بود که از اوایل نوجوانی پای در میادین خون و شرف گذاشته و بعد از شرکت در چندین عملیات کوچک و بزرگ عاقبت در دی ماه 1365 در کسوت غواص خط شکن گردان حضرت ولیعصر (عج) لشگر 31 عاشورا در عملیات کربلای چهار ، منطقه اروندرود ( جزیره بوارین ) به آرزوی ترین خود رسیده و سبکبال و خونین پیکر تا محضر دوست پرواز کرد .

مصاحبه صوتی بسیجی غواص شهید مسعود حسنی ساعاتی قبل از آغاز عملیات عاشورایی کربلای چهار به همراه دهها عکس زیبا و پرخاطره از این شهید والامقام . بسیجی غواص شهید مسعود حسنی از رزمندگان دلاور و سلحشور شهرستان زنجان در دوران دفاع مقدس بود که از اوایل نوجوانی پای در میادین خون و شرف گذاشته و بعد از شرکت در چندین عملیات کوچک و بزرگ عاقبت در دی ماه 1365 در کسوت غواص خط شکن گردان حضرت ولیعصر (عج) لشگر 31 عاشورا در عملیات کربلای چهار ، منطقه اروندرود ( جزیره بوارین ) به آرزوی دیرین خود رسیده و سبکبال و خونین پیکر تا محضر دوست پرواز کرد .

روحش شاد و یادش گرامی

برای تماشای فیلم بر روی عکس کلیک فرمایید .

شادی روح این شیرمرد دلاور صلواتی هدیه فرمائید .

با ذکرصلواتی یاد و نام تمامی شهیدان دل باخته حق و حقیقت را گرامی داشته و برای فرج آقا صاحب عصر و زمان (عج) دعا کنیم.

 التماس دعا




ادامه مطلب

[ شنبه 99/7/5 ] [ 11:44 صبح ] [ عباس لشگری ]

خاطرهای زیبا از غواص شهید مسعود حسنی

بِسمِ اللهِ الرَّحمنِ الرَّحیمِ

خاطره‌ای زیبا از غواص شهید مسعود حسنی از زبان مادر

خاطره‌ای زیبا از غواص شهید مسعود حسنی از زبان مادر :

مسعود پسری بی ریا بود و هرگز نمازش را در جمع یا پیش کسی نمی‌خواند و یکی از ویژگی‌های او این بود که سه روز در هفته را روزه می‌گرفت و اصرار داشت که هیچ کس متوجه موضوع نشود ولی من یادم می‌رفت.می‌گفتم که بیا سر سفره و همه چیز لو می رفت و ناراحت می‌شد. ولی بعد از آن مسعود با جمله رمزی این موضوع را برایم یاداوری می‌کرد. به این صورت که هر وقت می‌گفتیم  بیا چیزی بخور یا میوه تعارفش می‌کردم نگاه شیطنت آمیز می‌کرد و با خنده می‌گفت:  مادرجون من امروز مسعود نیستم. بدون اینکه کسی مطلع  شود من متوجه می‌شدم که آن روز را روزه است.  { یادش گرامی }

ادامه مطلب...


ادامه مطلب

[ جمعه 95/9/12 ] [ 10:52 عصر ] [ عباس لشگری ]