سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وصیتنامه سردار شهید میرزاعلی رستم خانی

بِسمِ اللهِ الرَّحمنِ الرَّحیمِ

 فَرِحِینَ بِمَا آتَاهُمُ اللَّهُ مِنْ فَضْلِهِ وَیَسْتَبْشِرُونَ بِالَّذِینَ لَمْ یَلْحَقُوا بِهِمْ مِنْ خَلْفِهِمْ أَلَّا خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَلَا هُمْ یَحْزَنُونَ

 آنان به فضل و رحمتی که خدا نصیبشان گردانیده شادمانند، و دلشادند به حال آن مؤمنان که هنوز به آنها نپیوسته‌اند

و بعداً در پی آنها به سرای آخرت خواهند شتافت که بیمی بر آنان نیست و غمی نخواهند داشت. (سوره آل عمران    170)

عشـقا ، تـویی سلـطان مـن ، از بـهر مـن داری بـزن

روشـن نـدارد خـانــه را قـنـدیـل نـا آویـخـته 

 (مولانا)

وصیتنامه سردار شهید میرزاعلی رستم خانی

وصیتنامه گهربار سردار غیور شهید میرزاعلی رستمخانی

بسمه تعالى

با سلام و درود بر رهبر انقلاب اسلامى امام عزیز، خمینى بت شکن و سلام بر ارواح پاک شهداى انقلاب از صدر اسلام تا شهداى انقلاب اسلامى ایران و سلام بر مردم قهرمان پرور ایران که با ایثار و گذشت خود و با دادن جوانان عزیز خود درخت ریشه دار اسلام را آبیارى کردند و با استقامت و بردباریشان پوزه ابرجنایتکاران شرق و غرب رابه خاک مالیدند و مردم سلحشور ایران نشان دادند، کسانیکه براى دفاع از اسلام و مسلمین مى جنگند، شکست نمى خوردند و نخواهند خورد. انشاءالله 

 

مردم مسلمان ایران نشان دادند یک ملت گرچه در ظاهر باشد ولى با تکیه بر مکتب بزرگ اسلام مى تواند در برابر جانیان شرق و غرب قد علم کند. مردم شهیدپرور ایران نشان دادند یک ملت با تکیه بر اسلام مى تواند در برابر یک دنیا دشمن ایستادگى کند. مردم مسلمان ایران به دنیاى استکبارى فهماندند، حتى سلاحهاى گوناگون و پیشرفته آنها در برابر سلاح الله اکبر ما مسلمانان یاراى مقابله ندارد  .
اما اى برادران پاسدار من! شما که به عنوان بازوى انقلاب و برخواسته از بطن مردم و پیاده کننده دین اسلام و ادامه دهنده راه حسین ابن على، مظلوم کربلا و نیز ادامه دهنده راه شهداى انقلاب اسلامى مثل شهید مظلوم بهشتى و رجایى و قهرمانانى چون شهید حسن باقرى و باکرى و بقایى و ندیرى و شهید قامت و شهداى انقلاب اسلامى معرفى مى کنیم و اسمى را انتخاب کرده ایم که شهید باقرى ها، وردانى پور، کلاهدوزها انتخاب کرده بودند. و لباسى را پوشیده ایم که شهداى عزیز پوشیده بودند و آیه اى را بر روى قلب و سینه چسبانده ایم که کلام خداست و حرکت دهنده شهداء، که به گفته هاى همان آیه عمل کردند و آخر به لقاءالله پیوستند .
پس اى برادر پاسدار! گفته هایت را با عملت مقایسه کن. ببین توانایى دارى و واقعا راست مى گویى و ببین آیه اى را که بر روى سینه ات دارى به آن عمل مى کنى یا خودت را فریب مى دهى و ببین آنچه را که
خود مى خواهى عمل مى کنى یا آنچه را که خدا مى خواهد و مقایسه کن و ببین هر روز شعار رهایى که سر مى دهیم مثل ((اى شهید راهت ادامه دارد)) عمل مى کنى یا فقط به شعار اکتفاء مى کنى.

وصیتنامه سردار شهید میرزاعلی رستم خانی

برادر پاسدار! نباشد در ظاهر عاشق انقلاب اسلامى باشیم ولى در باطن طورى دیگر باشد. برادر پاسدار!
نباشد، شعار جنگ جنگ تا پیروزى سر دهیم، ولى در اثر مشکلات خانوادگى به جبهه جنگ کم برویم و یا نرویم و هر روز بهانه بیاوریم. برادر پاسدار! نباشد روزى اسلام و جبهه به شما احتیاج پیدا کرد، در جبهه حاضر نباشیم.
برادر پاسدار! نباشد نداى ((هل من ناصر ینصرنى)) حسین را بشنویم ولى بى تفاوت باشیم. برادر پاسدار!
نباشد فراموش کنى که امام عزیز فرموده: ((مسئله اصلى ما جنگ است)) و به یاد داشته باش، امام فرمود: ((صلح بین اسلام و کفر معنى ندارد)).
برادر پاسدار! نباشد دنیا شما را بگیرد. خداى ناکرده مثل اهل کوفه باشى و حسین را تنها بگذارى، مگر ماها نبودیم که از بچگى حسین، حسین مى گفتیم و به سر و سینه مى زدیم و خواهیم زد. این ناله و فریادها و این سر و سینه زدنها و این همه ناله و فریادها در روز عزاى سالار شهیدان براى چیست؟ مى خواهیم چه بگوییم؟ و ما مسلمانان تشیع علوى در عاشوراى خونبار حسینى بر سر و صورتمان گل مى مالیم و راهى صحرا مى شویم براى چه؟ چه چیز را مى خواهیم پیدا کنیم؟ مگر نه این است که اى حسین و اى فرزند پیامبر، ما به ناصر ینصرنى شما بعد از هزار و چهار صد سال جواب مى دهیم و اى فرزند فاطمه و برادر زینب، ما مى خواهیم بعد از سالهاى طولانى اهداف کربلاى خونین تو را دنبال کنیم و آن هدف جز دین مبین اسلام نیست.
اى خواهر حسین (ع)، اى زینب بلاکش، بعد از سالهاى متوالى این مردم مسلمان ایران به ناله هاى جانسوز و به زجر و شکنجه طفلان امام حسین در راه خرابه شام و کوفه از هر کس و ناکس کمک مى طلبیدند ولى آن جانیان کوردل و آن دیو صفتان و مزدوران با تازیانه جواب مى دادند. اینک مردم مسلمان ایران به شما لبیک گفته اند و بعد از پنج سال انقلاب ثابت کرده اند که راه حسین را ادامه مى دهند و خواهند داد.

وصیتنامه سردار شهید میرزاعلی رستم خانی

برادر پاسدار تو به یاد داشته باش، اگر مى خواهى راه حسین را ادامه دهى از حالا باید کفن بپوشى تا ظهور حضرت مهدى (عج) و تا نابودى کامل کفر جهانى این جنگ ادامه دارد و خواهد داشت. برادر پاسدار! تو را به خدا سوگند و تو را به خون شهداء سوگند اگر نمى توانى و یا توانایى ندارى از سپاه برو بیرون و لباس مقدس پاسدارى را بر تن مکن و آیه مبارکه را بر سینه مزن تا آنکه گفته هایت با عملت یکى باشد و تا آن موقعى که با خداى خودت عهد کنى راه شهداى انقلاب اسلامى را ادامه دهى، آن وقت این لباس را بپوش که کفن خود بدانى، اگر این طور بود این لباس بر اندام تو برازنده است. از همه مهمتر به یاد داشته باش که امام بزرگوار با آن عظمتش فرموده که: ((اى کاش من هم یک پاسدار بودم)) چون امام فرموده: ((اگر سپاه نبود، کشور هم نبود)) و درست فرموده. اما اى برادر پاسدار! صراط مستقیم یکى است و خط امام یکى است. مى دانید که اگر زیاد تند بروى از قافله جلو خواهى افتاد و اگر عقب بمانى پس در هر صورت از قافله جدا خواهى شد. آنهاییکه شب و روز در جبهه مى مانند و هر چه مى توانند تلاش مى کنند. خداى ناکرده طورى نباشد از غافله جدا بیافتید به قول رهبر عزیزمان ((هر عملى را که انجام مى دهید فکر بکنید و هواى نفس شما را نفریبد)) گروه گرایى و یا تلاش براى یک گروه و یا سازمان ارزش جهاد را از شما مى گیرد. کار و کوششتان فقط و فقط براى خدا باشد و بس. و باز به یاد داشته باش تو مال خودت نیستى. اگر خداى ناکرده کار خلاف انجام دهى به نام سپاه اسلام تمام مى شود نه به نام شخص فلان.
در آخر از مسلمین تقاضا مى کنم، افرادى را که جذب سپاه مى شوند، تحقیقات کامل بکنند و در صورت ممکن ضرورى است که در جبهه تحقیقات شود، چون جبهه جاى ریا و خودپسندى نیست و اگر هم باشد با میدان عمل زیاد فاصله ندارد. آن کسى که زندگى مادى را بر زندگى معنوى و رفاه را بر سختى و خوشگذارنى را بر جبهه حق علیه باطل ترجیح داد و یا فقط شعار مى دهد و عمل ندارد و یا فقط خیلى خوب قرآن و نهج البلاغه مى خواند ولى عملش با آن مغایرت دارد به سپاه راه ندهید که واقعا اگر این لباس را بپوشند، خیانت به خون شهداء کرده ایم.
هشدار بر تو اى برادر مسلمان و اى مردم مستضعف جهان بدانید و آگاه باشید، این چپاولگران شرق و غرب و دیگر نوکران جیره بگیر و مواجه آنها و این سیه دلان کوردل، علیه شما مسلمانان در درجه اول و بعد براى سرکوبى مستضعفین قیام کرده اند. اگر آگاه و هشیار نباشید و اگر بیدار نباشید، جلوى تجاوز آنها را نگیرید، بدانید همه شماها را از بین خواهند برد و تا عمر دارید خون باید بدهید.

وصیتنامه سردار شهید میرزاعلی رستم خانی

اى مسلمانى که در خانه نشسته اى و بهانه زن و فرزند و مشکلات خانوادگى را پیش مى کشى از آوارگان لبنان و آوارگان فلسطین عبرت نگرفته اى و آیا کشته شدن پانزده هزار زن و بچه در یک روز را به یاد ندارى و هنوز در خانه نشسته و منتظر هستى تا شما را مثل دیگر مسلمانان آواره کنند تا شرق و غرب از راه کینه بر شما لبخند تمسخر آمیز بزنند.
اى مسلمانان و اى مردم محروم دنیا! اگر پشتیبان این نایب امام زمان و این تنها وارث محرومین در روى زمین بعد از معصومین باشید، یقین بدانید به قول خود رهبر، آمریکا و شرق و غرب هیچ غلطى نمى توانند بکنند و اما در غیر این صورت، خوارى و ذلت گریبان گیر شما خواهد بود.
(و اى گروههاى چپ و راست تا حال به ایران اسلامى و به مردم و به اصلاح) خلق خودتان خیلى ضربه وارد کردید، دیگر بس است به خود آیید و از نادانى دست بردارید و اگر به حرف امام و مردم گوش نمى کنید از خودتان و از رفیقان و از دوستان خودتان و از رهبران خودتان عبرت بگیرید. بعد از سالها فعالیت در یک سازمان اعتراف مى کنند که نفهمیده به ایران، به مردم خیانت کرده از آنها عبرت بگیرید و باز اگر نخواستید بفهمید به قول امام عزیز با این موج خروشان حرکت کنید. اگر خلاف آن حرکت کنید، دست و پایتان خواهد شکست. امید است انشاءالله تمام مردم محروم دنیا به حقیقت پى برده و با هم متحد شوند تا دست ابرجنایتکاران را از مال و ناموس مسلمین و محرومین کوتاه کنند. انشاءالله تعالى خداوند متعال به امام عزیز عمر طولانى بدهد تا این انقلاب را به صاحب اصلیش مهدى صاحب زمان (عج) بسپارد.
به پدر و مادر و خواهر و برادرانم وصیت مى کنم، اگر لیاقت شهادت را داشتم در فراقم گریه نکنند. پدرم وبرادرم ادریس! برادرانم و بچه هایم را در صورت امکان به مدرسه بفرستید تا علم بیاموزند و از آنها خوب مواظبت کنید، خداى ناکرده از راه اسلام منحرف نشوند.
انا لله و انا الیه راجعون ـ بقره 156
1362/6/16

میرزاعلی رستم خانی 

( روحش شاد و یادش گرامی )

وصیتنامه سردار شهید میرزاعلی رستم خانی

در کوی عشق باشد، جان را خطر اگر چه

جایی که عشق باشد، جان را خطر نباشد

چشمت به غمزه هر دم، خون هزار عاشق

ریزد چنانکه قطعاً کس را خبر نباشد

سلمان ساوجی

باذکرصلواتی یاد و نام تمامی شهیدان دل باخته حق و حقیقت را گرامی داشته 

و برای فرج آقا صاحب عصر و زمان (عج) دعا کنیم .

(با التماس دعا )




ادامه مطلب

[ چهارشنبه 89/4/16 ] [ 12:40 عصر ] [ عباس لشگری ]