سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وصیت نامه سردار شهید طاهر اجاقلو

بِسمِ اللهِ الرَّحمنِ الرَّحیمِ

 فَرِحِینَ بِمَا آتَاهُمُ اللَّهُ مِنْ فَضْلِهِ وَیَسْتَبْشِرُونَ بِالَّذِینَ لَمْ یَلْحَقُوا بِهِمْ مِنْ خَلْفِهِمْ أَلَّا خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَلَا هُمْ یَحْزَنُونَ

آنان به فضل و رحمتی که خدا نصیبشان گردانیده شادمانند، و دلشادند به حال آن مؤمنان که هنوز به آنها نپیوسته‌اند و بعداً در پی آنها به سرای آخرت خواهند شتافت که بیمی بر آنان نیست و غمی نخواهند داشت. (سوره آل عمران آیه 170)

در دل که عشق نبود معشوق کی توان یافت

جایی که جان نباشد جانان چه کار دارد؟

( عراقی )

 

 گزبده ای از وصیتنامه سردار شهید طاهر اجاقلو

 وصیت نامه سراسر درس سردارشهید طاهراجاقلو معاونت طرح و برنامه و عملیات لشگر 17 حضرت علی ابیطالب (ع) :

شکر خدا می کنم که قدری مهلتم داد تا اسلام واقعی را بشناسم و در خاموشی و جهل از دنیا نروم. انقلاب اسلامی باعث شد من از لاک خود بیرون آیم و دور و برم را بنگرم و به زندگی از دید دیگری نگاه کنم. آری امام کاری عظیم کرد. وی باعث شد دنیا از خواب بیدار شود و انسانیت را دوباره یاد آورد. خوشحالم که جانم را نثار اسلام و مکتب محمد (ص) و علی (ع) می کنم.

 افتخار می کنم که مکتبم اسلام است، اسلامی که به من فهماند چگونه بیندیشم. چگونه راهم را انتخاب کنم. در واقع من از زمانی توانستم به راه واقعی اسلام بیایم که انقلاب شروع شد و هر چه بیشتر به مکتبم آشنا شدم تا آنجا که خونم را نثار مکتبم می کنم.

من در دفعات نخست و بعد که به جبهه رفتم لیاقت آن را نداشتم که شهید شوم و خواست خدا در این بود که من شهید نشوم و اسلام واقعی را بشناسم و هر چه بیشتر به مکتبم خدمت کنم. این بار مثل این که کسی به من گفته بود که به پیش برادران خودم خواهم رفت. من با کمال میل به این جبهه مقدس که از خون شهیدان به دست آمده است و برای پیروزی اسلام است می آیم و ما به خودمان تعلق نداریم. یعنی خلق نشده ایم که راحت طلب باشیم و یا در پی آسایش دنیوی باشیم. ما خلق شده ایم تا آزمایش شویم و اساسا این جهان، آزمایشی بیش نیست. زندگی جاوید در آن جهان است. ای مردم شهیدپرور و غیور مکتب اسلام، درخت انقلاب اسلامی نیاز به خون دارد. اما همان (هل من ناصر ینصرنی) صدا می زند. بر ملت مسلمان ایران واجب است که به  این پیام امام لبیک بگویند و این درخت را با خون خود سیراب کنند.

... بارالها! پروردگارا! این هدیه خون نا قابل ما پیروان فرستاده ات حضرت محمد (ص) و فرزندش امام خمینی را بپذیر و ما را از سربازان حضرت ولی عصر (عج) قرار بده و آرزوی ما را که همان نعمت پر لطف شهادت می باشد، بر آورده ساز، و این بنده حقیر را جزو سربازان حضرت ولی عصر (عج) قرار بده.

سردار شهید طاهر اجاقلو و سردار شهید حمید احدی

ای مردم از شما می خواهم که قدر این نایب حضرت مهدی (عج) را بدانید که اطاعت از او واجب شرعی است. امیدوارم این انقلاب زمینه ساز انقلاب حضرت مهدی (عج) باشد.

در دنیا دو صف وجود دارد : صف باطل که همان صف فرعون و صف شاه معدوم است و صف حق که صف تمامی پیامبران و راه خمینی کبیر است.

رهبرم را تنها نگذارید همیشه از او تبعیت کنید... مادر جان، مرگ من در راه اسلام شاید جوششی در جوانان به وجود آورد. وصیتم به پدرم،  خواهرانم و برادرانم و مادرم این است که بعد از شهادتم سیاه نپوشند و عزا نگیرند چون شب دامادیم است. به پدرم بگوید که دیگر در پیش جدمان سرشکسته نیستیم چون پسرت راهی را رفته که آن ها رفته اند. و امیدوارم که در اول شب قبر به پابوس آن ها بروم.

خواهرم تو زینب زمان باش. برادرم راه خدا بهترین و برترین راه هاست پوینده و کوشنده در این راه باش. وصیت مهمی که به همه می کنم این است که بعد از شهادت من به من جوان ناکام نگویید چون من به کام خود رسیده ام. چه کام بهتر از این می توانم پیدا کنم ... .

...ای مردم مبارز و غیور و شهیدپرور، وصیت مهمی را هم که به شما دارم این است که منافقین به هر لباسی می افتند. در این مسئله انسان به برادر خود نیز اعتماد ندارد. پس مواظب باشید دوستان و برادران اگر هر بدی از من دیده اید به خاطر خدا مرا ببخشید.

والسلام علی جمیع الانبیا و المرسلین و الشهدا والصالحین

شنبه مورخه 61/3/1

طاهر اوجاقلو

وصیتنامه سردار شهید طاهر اجاقلو

 

هر چه گوید عشق گوید ، هر چه سازد عشق سازد

من چه گویم ، من چه سازم ، من که فرمانی ندارم

سرنهم در کوی عشقت ، جان دهم در راه عشقت

من چه گویم که جز عشقت سر و جانی ندارم

(حضرت امام خمینی ره)

غایت خلقت جهان ، پرورش انسانهائی است که در برابر شداید برهر چه ترس و شک و تردید و تعلق است غلبه کنند و حسینی شوند . (سیّد اهل قلم شهید آوینی )

با ذکر صلواتی یاد و نام تمامی شهیدان دل باخته حق و حقیقت را گرامی داشته

و برای فرج آقا صاحب زمان (عج) دعا کنیم .

( التماس دعا )




ادامه مطلب

[ یکشنبه 89/4/20 ] [ 12:16 عصر ] [ عباس لشگری ]